• Ekolod pisze...
    • Użytkownik
    • 31 III 2007, 15:16

Trådskapande

Vill bara påminna om att alla har befongenhet att posta trådar i gruppen. Blir lite mer aktivitet i forumet ifall fler kan tänka sig att ibland lägga upp någon tråd, då vi nu endast har ynka fem sådana.

Det var allt!

• Muppo pisze...
    • Użytkownik
    • 31 III 2007, 17:28
    Vet precis hur det är, har en egen grupp, och det är himla svårt att hålla igång den. Vi är iofs bara 11 personer :P, alla känner varandra IRL, men ändå är det nästan dött. Ska fundera ut någon rolig tävling eller liknande. Det brukar få fart på forumet.

• Ekolod pisze...
    • Użytkownik
    • 1 IV 2007, 19:42
    Muppo said:
    Vet precis hur det är, har en egen grupp, och det är himla svårt att hålla igång den. Vi är iofs bara 11 personer :P, alla känner varandra IRL, men ändå är det nästan dött. Ska fundera ut någon rolig tävling eller liknande. Det brukar få fart på forumet.

Det låter finfint. Ska också fundera ut något liknande :)

• Ekolod pisze...
    • Użytkownik
    • 21 V 2007, 18:11
    Skriv gärna i de redan aktiva trådarna också förresten, känns lite tomt när jag står för majoriteten av inläggen :)

• [Usunięty użytkownik] pisze...
    • Użytkownik
    • 17 I 2008, 3:19
    Men just det här med grupperna är inte last.fm:s starkaste sida...jag tycker det är rätt svårt att få koll på om man har fått nåt svar på inlägg. Men det är väl inte tänkt som nåt snackforum kanske. Icke desto mindre har jag startat en grupp till ;-)

Anonimowi użytkownicy nie mogą wysyłać wiadomości. Zaloguj się lub utwórz konto, aby móc wysyłać wiadomości na forum.