Zostaw komentarz. Zaloguj się w Last.fm lub zarejestruj (za darmo).
  • marzenas92

    ja jeszcze mam bilet do sprzedania ;p

    Wrzesień 2012
  • mario191

    ROCZNICA !!!! UP THE IRONS !!!!

    Czerwiec 2012
  • adrianne232

    kupie bilet na Soni'12 GCEE albo GC cena do uzgodnienia, zalezy mi bardzo, takze mozna sie targowac ;) prosze o kontakt 784486610

    Marzec 2012
  • roadtrippin_

    no nie ma właśnie ;/ ech, chyba nie pojadę, nie stać mnie na gc

    Luty 2012
  • Szpila_13

    Są jeszcze bilety na płytę ? Kuurde Ironów muszee zobaczyć !

    Luty 2012
  • sqvarr

    Już nie ma. Zostaly tylko na GC, jebany plebs wykupił wszystko.

    Listopad 2011
  • CLS133

    Są bilety na płytę?

    Październik 2011
  • pitcz777

    http://www.lastfm.pl/festival/2043839+Metalfest+Poland+2012

    Wrzesień 2011
  • MrsAdiee

    Ku*wa... 1. Poznałam za późno Huntera żeby się wybrać. 2. Drogie bilety

    Lipiec 2011
  • Jacus-Z

    Kurka taki hejt tu był, tyle pisali a teraz cisza. Jak żyję tak wieśniackiego szałta nie widziałem, oczywiście było tu kilka inteligentnych osób ale tak to dno...

    Lipiec 2011
  • pitcz777

    brutal assault !!

    Lipiec 2011
  • wickerman767

    Bez obaw, Witek się znalazł. :) http://sanktuariumfc.org/forum/viewtopic.php?p=603156#603156

    Lipiec 2011
  • CLS133

    A Lemmy nie umie pić.

    Czerwiec 2011
  • ramonoth

    podobno prowokatorzy starają się ubarwić swoje chujowe życie trollując w internecie, kiedy piękne słońce za oknem :D [4]

    Czerwiec 2011
  • Szpila_13

    podobno prowokatorzy starają się ubarwić swoje chujowe życie trollując w internecie, kiedy piękne słońce za oknem :D [3]

    Czerwiec 2011
  • tomekbushmen

    podobno prowokatorzy starają się ubarwić swoje chujowe życie trollując w internecie, kiedy piękne słońce za oknem :D [2]

    Czerwiec 2011
  • Nypansolinap

    podobno prowokatorzy starają się ubarwić swoje chujowe życie trollując w internecie, kiedy piękne słońce za oknem :D

    Czerwiec 2011
  • tomekbushmen

    ...zawszone pozerstwo jak już ;P

    Czerwiec 2011
  • Budolotnik

    podobno fani iron maiden to bydlo i zapchlone pozerestwo? prawda li to?

    Czerwiec 2011
  • nowsmile

    ramonoth you made my day ; D

    Czerwiec 2011
  • Nypansolinap

    Zabłysłeś, a teraz wypierdalaj.

    Czerwiec 2011
  • ramonoth

    http://filmixxy.pl/7584/Festiwal?autoplay

    Czerwiec 2011
  • Jacus-Z

    Ejjj, Witkacy był on-line 54 minuty temu. Coś mi tu nie gra... Oby się znalazł

    Czerwiec 2011
  • hmieL

    o kurwa ; D

    Czerwiec 2011
  • nowsmile

    ja pierdole ; D

    Czerwiec 2011
  • Kacper2020

    wiadomo coś o nim? Wyczytałem, że może przebywać w UK.

    Czerwiec 2011
  • PilariousD

    Niestety go nie widziałem. A co do wcześniejszej rozmowy to Rammstein zagra w tym roku w Gdańsku.

    Czerwiec 2011
  • Fenwyn

    omfg... mam nadzieję, że Witkacy się znajdzie ://

    Czerwiec 2011
  • Mergabegalve

    it was amazing!!!!

    Czerwiec 2011
  • zannai

    http://kwejk.pl/obrazek/159404/zaginiony.html znana strona, może ktoś udostępni i tym samym w jakiś sposób pomoże..

    Czerwiec 2011
  • wastedxyears

    Nie wiem, pewnie już ktoś z was też to zrobił, ale jak tylko Emilio napisał tę informacje i zajrzałam na profil Pana Witka, to wysłałam mailem linka profilu tam do nich z informacją ze ostatnie logowanie było 14 dni temu, może przyda im się to i da się to jakoś sprawdzić skąd było logowanie.

    Czerwiec 2011
  • Emilio55

    Jesli jesteście z Warszawy to możecie rozkleić plakaty, jest szablon. Kazda pomoc sie przyda, Niech ten net sie na cos przyda, pokazmy, że potrafimy coś wiecej niż sprzeczać sie bez sensu o gusta muzyczne... "We're blood brothers" Dzieki za każda pomoc!

    Czerwiec 2011
  • Kacper2020

    Cholera jasna.... masakra.

    Czerwiec 2011
  • demoni_aque

    może na facebook'u trzeba to zamieścic czy coś? to najlepszy wywiad świata, może to pomoże.

    Czerwiec 2011
  • Emilio55

    Rozeslijcie wiadomośc o Witku na inne fora, może ktoś widział go, albo wie co sie z nim dzieje. Każda pomoc sie przyda!

    Czerwiec 2011
  • Nypansolinap

    skoro tak, to policja czy coś powinno napisać do supportu lasta, żeby sprawdzić skąd było ostatnie logowanie

    Czerwiec 2011
  • wastedxyears

    o kurde. a jeszcze po koncercie wchodzac na forum uptheirons.info zobaczyłam jakiś jego stary post i zostanawiałam się czemu nic się nie odzywa po koncercie... mam nadzieję, że wszystko jest z nim w porządku i się znajdzie jak najszybciej.

    Czerwiec 2011
  • Nypansolinap

    chwilę, chwilę... zaginąl 30 maja, a ostatnio online na last.fm był 14 dni temu? hmmm...

    Czerwiec 2011
  • ironlemon

    Witek?! O ja pierdolę... legenda naszego TOPTa, jeden z najsympatyczniejszych ludzi, na jakich trafiłem w tym syfie zwanym internetem. Postaram się to rozesłać, gdzie się da...

    Czerwiec 2011
  • Nypansolinap

    o cholera... jedyny człowiek, z którym dało się tu pogadać. mam nadzieję, że się znajdzie i wszystko będzie OK...

    Czerwiec 2011
  • Emilio55

    UWAGA http://www.wiadomosci24.pl/artykul/w_warszawie_w_maju_zaginal_witold_szefer_198936.html Zaginął Witold Szefer, znany tutaj jako Witkacy, wypowiadał sie wiele razy w tym Shoutboxie. Jesli ktoś z Was go widział, prosze o kontakt z fundacja ITAKA.

    Czerwiec 2011
  • Neirog

    Jak dla kogo.. Człowiek wyjebany po koncercie i jeszcze mam szukać centralnego?:<

    Czerwiec 2011
  • Koldziak

    No to skoro jeździły na metro, to nawet lepiej niż bezpośrednio na centralny ;)

    Czerwiec 2011
  • Neirog

    No zgadza się,autobusów jeździło od chuja,z tym,że właśnie do tego całego metra. A że Warszawy nie znam (tylko wiem jak dojechać na bemowo) dlatego też postanowiłem czekać na autobus (jeździł rzadko) którym bezpośrednio dojechałem na centralny. Natomiast rok temu jeździło od chuja autobusów,którymi bezpośrednio na centralny szło się dostać.

    Czerwiec 2011
  • Kacper2020

    sporo kursowało też na metro wawrzyszew, dostęp do centralnego to nie był problem.

    Czerwiec 2011
  • Kacper_o

    Niech przyjedzie Sokół i Pono! To będzie show! Lasery przy "w aucie" , miotacze ognia przy "uderz w puchara" a przy "janku pożyczu" będą rzucać kase na publike :D

    Czerwiec 2011
  • Phalzak

    @Neirog No co Ty gadasz. Jak wyszedłem z Bemowa, to na ulicy przecinającej Powstańców Śląskich stała cała masa autobusów, które podjeżdżały na przystanek i zabierały ludzi. Jak wysiedliśmy na Centralnym to co chwilę przyjeżdżał pełen autobus. Może akurat trafiłeś na moment, że wszystkie pojechały i musiały wrócić z Centralnego, bo ja żadnych problemów z wyjazdem z Bemowa nie miałem.

    Czerwiec 2011
  • Neirog

    Death_In_Vogue ~~ w tym roku między innymi był chujowy dojazd z koncertu na dworzec centralny. Rok temu jeździły specjalne autobusy co jakieś 3 minuty. W tym roku jechał 1 autobus i to co 15/20 min. (Do którego dostanie się graniczyło z cudem).

    Czerwiec 2011
  • Kacper2020

    Tomak: juz pisalem, niezle jaja:D

    Czerwiec 2011
  • Lukas_Nightmare

    Fotki i Filmiki z Iron Maiden

    Czerwiec 2011